Nessy hercegnő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • csak1kisbolond: Szeretlek (L) Örökké (2010.05.26. 15:42) Muszály volt:$
  • csakegylány92: @csak1kisbolond: Sajnálom (2010.05.24. 21:44) Ne haragudj
  • csakegylány92: @csak1kisbolond: Szeretlek:'( (2010.05.24. 21:35) Sajnálom

Reggel:)

2010.05.27. 19:04

szerző: csakegylány92

Reggel a kis djágám ébresztett suttogva:)
De nem akartam felkelni,olyan jó volt vele lenni*-*
Erre megis volt a válasz:'D
Elkezdte csókolgatni a nyakamat de nem késhettem el ezért leállitottam cegénykét:)
Utánna felkeltem és elmentem hajatvasalni meg stb stb stb:D
Amikor végeztem akk felöltöztem és Roli is felvette a pólót amibe én aludtam:D
Utánna volt pár csók aztán elmentem sminkelni:D
Jajj de szar volt...smink nélkül látott:S De szerinte igyis szép vagyok ... (szerinte)
Ha nem cicásan húzom ki a szemem akk már megszól érte mert "ugy jobban áll"
A kis majom XD
De amugyis ugy szoktam csak gyakorlatra azért olyan durva nem lehet -.-"
Amikor végeztem akk lementem és csinált nekem kaját*_*
Azért nem gondoltam volna róla:) Azt hittem h visszafekszik és alszikX'D
Jó h nem ezt tette mert akk jól megrugdostam volnaX"D
Amikor megettük akkor felvettük a cipőt stb stb:D
4:55-ös busszal mentem el
Elkisért a buszmegállóba és csókoloztunk jó sokáig:)
Akik ott álltak kicsit furán néztek de kit érdekelnek:D
Aztán jött a busz:(
Elköszöntünk egymástól:)
Roli ment vissza aludni:) Én pedig be a suliba utánna meg gyakorlatra ...
Nagyon jó volt náluk aludni:)
Remélem hamarosan újra megtehetjük:)
Szeretlek cejelmem(L)


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegylany92.blog.hu/api/trackback/id/tr332036234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása