Nessy hercegnő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • csak1kisbolond: Szeretlek (L) Örökké (2010.05.26. 15:42) Muszály volt:$
  • csakegylány92: @csak1kisbolond: Sajnálom (2010.05.24. 21:44) Ne haragudj
  • csakegylány92: @csak1kisbolond: Szeretlek:'( (2010.05.24. 21:35) Sajnálom

05.29&30

2010.05.31. 13:34

szerző: csakegylány92

Megint a kis drágámnál voltam:)

Találkoztunk a végen és csókokkal köszöntünk egymásnak mint mindig:)
A buszra várva 1 padon ültünk...vagyis ő ült én pedig az ölében:$
Mikor a busz megjött felszálltunk, kézenfogva kerestünk ülőhelyet:)
Amikor leszálltunk akkor a karjaiba ugrottam és csókolgattam:)
Kézenfogva sétáltunk, és láttuk hogy a játszótér üres... beültünk a 2 hintába és beszélgetni kezdtünk :)
Beszélgettünk,majd 1* csak felállt odajött hozzám és megcsókolt:$
Mondta h "gyere menjünk haza"

Amikor odaértünk akk az anyja után indultunk fel a lépcsön.Aztán beértem a szobába és letettem a táskám:)
Amikor mentünk le a lépcsön akkor a kis majom leöntötte magát és a lépcsöt is:D
Spenótot ettünk ami az 1ik kedvencem:D (Mert hülye izlésem van:D)

Késöbb kimentünk sétálgatni ... kézenfogva:$
Láttuk h a tesója megy el otthonról ezért elfoglaltuk a szobáját és tv-t néztünk:)
Majd elkezdett csókolgatni stb:D

Elindultunk fel a lépcsőn és én megcsúsztam a kiöntött vizén,de ő elkapott:O:$$$$$
A lépcső kanyarában neki döntött a falnak és öhömöhöm:)

Késöbb elmentünk fürdeni:)
Fürés után kajáltunk és kimentünk az erkélyre:)
Anyám kicsit késöbb felhívott és mondott minden féle faszságot,ettöl én kiakadtam és leakartam ugrani:'(
Roli nem hagyta és megkarmoltam meg stb:(
Majd a végén elsírtam magam:(
De megnyugtatott szerencsére:)És bocsánatot kértem:)

Késöbb elmentük aludni:)

Reggel:

Este érezte h sírok és megnyugotatott:)
Reggel ő kellt elöbb és nézte ahogy alszok:$
Megcsókolt :) Feküdtünk 1 darabig :D Összebújva :) Hasamat símogatta... én a haját.
Késöbb lementünk enni:)
Evés közbe is beszéltünk...
Reggeli után rendbetettük magunkat és sminkeltem magamat amit érdeklödve figyelt:)

Elindultunk a buszmegállóba:)
Amikor beértünk a végre akk elkisért a buszomig, felszálltam és integettem és küldtem puszit:)

Késő délután kijött hozzám:D
Kézen fogva jöttünk el a házunkig.Ameddig lementem a pizzáért addig ő meggyújtotta a gyertyákat és romantikáztunk 1 kicsit:)
Késöbb rámásztam és öhömöhöm:P

Majd elkezdett laptopozni én pedig elaludtam a hasán:$
Aztán felöltöztünk lementünk a megállóba és elbúcsúztunk:)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegylany92.blog.hu/api/trackback/id/tr62044744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása