Nessy hercegnő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • csak1kisbolond: Szeretlek (L) Örökké (2010.05.26. 15:42) Muszály volt:$
  • csakegylány92: @csak1kisbolond: Sajnálom (2010.05.24. 21:44) Ne haragudj
  • csakegylány92: @csak1kisbolond: Szeretlek:'( (2010.05.24. 21:35) Sajnálom

Tegnap

2010.05.27. 16:53

szerző: csakegylány92

Kezdem a reggellel:)

Felkeltem a szokásos 03:50 kor:S Majd felhívtam a kis drágámat h felkeltsem*-*
Olyan kis édes hangja volt:)
Beszélgettünk pár percig majd mentem fürdenit:)
Utánna visszahívtam a kis majmot, hogy nincs kedvem menni gyakorlatra:D
De persze mindig elkell mennem:(
Utánna hajatvasaltam,ettem,ittam,felöltöztem és indultam:)
Útközbe felhívtam a kis drágámat és telózgattunk*-*
Stb...

Nah hát igen... mentünk át az osztályra,utánna pedig fürdetnünk kellett -.-"
Megbeszéltem a Csillával h ma ő az idős nénit én pedig a fialtalt:)
Egész jól ment és mindenhol megmostam,ráadtam a ruháit:)
(Persze ma kiderült h azt hazudta a nővéreknek h én megse mostam neki mindenhol legfőkébb OTT nem:@ Pedig én megmostam de a betegnek mindig igaza van és az én szavam semmit se ér)
Utánna ágyaztunk,hőt,pulzust és vérnyomást mértünk:)
Késöbb elmentünk enni majd kajátosztottunk, beszélgettünk és jöttünk el 12:10kor:)

Akk a többit már leírtam tegnap szall tessék visszaolvasni...

Nah és akk a barátnőmmel jött ki a buszmegállóig és ott várt:)
Amikor megláttam egyből megcsókoltam,annyira örültem neki:)
Egész végig fogta a kezem,olyan kis édes volt*-*
Aztán leszálltunk a buszról és kézenfogva mentünk hozzájuk:)
(persze azért útközbe történt pár csók:$)
Amikor odaértünk egyből felmentünk az emeletre és elmondta h itt szokott sokat nevetni és sírni (mintha nem tudnám:D)

Elkezdett blogot írni amit közbe én is olvasgattam de inkább vele voltam elfoglalva:)
Kicsit késöbb éhesek lettünk,ezért lementünk a konyhába és sütöttem krumplit:D
Az a kis majom meg addig ott lábatlankodott:P

Miután megkajáltunk bementünk a szülei szobájába tv-zni.
Kicsit késöbb kikapcsoltuk és elkezdtünk beszélgetni:)
Utánna megfogtam a kezét és felmentünk az emeletre.
Amikor mentünk fel a lépcsőre akk a végén elkezdte tapizni a hátsómat:$
Aztán a nyaka köré kulcsoltam a kezemet ő pedig a combomnál felemelet:$:$:$
Nem gondoltam volna h elbírja az 50kg-mat de most már ezt is megtudtam:D

Bevitt a szobába és letett az ágyra és otthagyott h bezárja az ajtót,amikor visszaért akk volt csók meg stb stb stb:P
Imádok vele öhömöhöm:P:P:P:P
Utánna elmentünk fürdeni:) Tök jó volt lefröcskölni X'D

Utánna kimentünk 1 kicsit az erkélyre és ott csókoloztunk és bújtam hozzá mert naon hideg volt:D

Aztán lehívta az apja ... és amikor feljöttem akk sírtam mert naon érzékeny kis lelkem van:S
De Roli olyan aranyosan tud vigasztalni*-*
Utánna mondtam h írjon a blogba aztán alvás:D

Jóéjt midenkinek:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegylany92.blog.hu/api/trackback/id/tr562035894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása