Nessy hercegnő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • csak1kisbolond: Szeretlek (L) Örökké (2010.05.26. 15:42) Muszály volt:$
  • csakegylány92: @csak1kisbolond: Sajnálom (2010.05.24. 21:44) Ne haragudj
  • csakegylány92: @csak1kisbolond: Szeretlek:'( (2010.05.24. 21:35) Sajnálom

Muszály volt:$

2010.05.26. 15:28

szerző: csakegylány92

Néha az életben, te találsz egy különleges barátot.
Valaki, aki megváltoztatja az életedet azáltal, hogy csak része annak.
Valaki, aki megnevettet addig, amíg nem tudod abbahagyni.
Valaki, aki meggyőz téged, hogy valóban van egy bezárt ajtó, ami csak arra vár, hogy kinyisd.
Ez az örök barátság.



Olyan vagy nekem,
Mint sötétnek a fény,
Nélküled nem létezem,
Nélküled értelmetlen lennem,
Nélküled sohasem voltam és sohasem leszek
Ha Te kihunysz, Veled én is semmivé leszek.


Te vagy a napnak,
Legfényesebb sugara.
Te vagy az Úrnak,
A legszebb angyala.
S te vagy az életem,
Kinek kezébe a szivemet helyezem.


Mi a szerelem?

Ha nagy beteg vagy, meggyógyítalak,
Ha szomorú vagy, felvidítalak,
Ha éhes vagy, enni adok neked,
Ha nagyon félsz, fogom a két kezed.
Ha egyedül vagy, repülök hozzád,
Ha kétség gyötör, vigyázok terád,
Ha magányos vagy, hű társad leszek,
Ha álmod elszállt, álmodom neked.
Ha megkívánsz, testem-lelkem adom,
Ha hozzám bújsz, minden vágyad hagyom,
Ha fázol, szívem majd felmelegít,
Ha álmod elszállt, dalom elszenderít.
Ha félsz, testemmel védelmezlek,
Ha gyenge vagy, én erős leszek,
Ha nevetsz, én veled nevetek,
Ha sírsz, minden bút elkergetek.
Ha átölelsz, érzem minden sikerül,
Ha fogod kezem, az ég is kiderül,
Ha kitárod karod, hozzád simulok,
Ha kitárod szíved, már nem izgulok.
Ha hiszel bennem, én is hinni fogok,
Ha bízol bennem, én is bízni fogok,
Ha útnak indulsz, én is veled megyek,
Ha szeretni fogsz, én is boldog leszek.

Szeretlek Roli(L)

www.youtube.com/watch

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegylany92.blog.hu/api/trackback/id/tr652033113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása