Nessy hercegnő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • csak1kisbolond: Szeretlek (L) Örökké (2010.05.26. 15:42) Muszály volt:$
  • csakegylány92: @csak1kisbolond: Sajnálom (2010.05.24. 21:44) Ne haragudj
  • csakegylány92: @csak1kisbolond: Szeretlek:'( (2010.05.24. 21:35) Sajnálom

Hiányzol

2010.05.09. 15:49

szerző: csakegylány92

https://www.youtube.com/watch?v=O5AFKfinV18

https://www.youtube.com/watch?v=Ih61MJ72v1Y

Playground schoolbell rings, again
Rainclouds come to play, again
Has no one told you she's not breathing ?
Hello, I am your mind, giving you someone to talk to
Hello

If I smile and don't believe
Soon I know I'll wake from this dream
Don't try to fix me
I'm not broken
Hello, I'm the lie living for you so you can hide
Don't cry

Suddenly I know I'm not sleeping
Hello, I'm still here, all that's left
Of yesterday...

Minden reggel egyedül ébredek,
nélküle fekszem, sötétek a fellegek.
Elment ő tőlem, messze jár.

Mégis várom, hogy egyszer visszatérj,
lüktet a szív, és örökkön érte él.
Elment már régen, mégis fáj!

Tudom azt, még, hogy visszatérsz!
Mondd azt nekem:csak értem élsz!
Minden nap, minden éjjel csak rólad szól!

Tudom azt, még, hogy visszatérsz!
Bízz bennem, mondd el, mitől félsz!
Minden nap, minden éjjel úgy hiányzol!

Annyi sok szép emléked itt maradt,
nem gondoltam volna, hogy más akart!
Elmentél tőlem, régen már!

Azt ígérted,örökre te és én,
hazugság:csak ez maradt a legvégén!
elmentél tőlem, elhagytál!

Tudom azt, még, hogy visszatérsz!
Mondd azt nekem:csak értem élsz!
Minden nap, minden éjjel csak rólad szól!

Tudom azt, még, hogy visszatérsz!
Bízz bennem, mondd el, mitől félsz!
Minden nap, minden éjjel úgy hiányzol!

Tudom azt, még, hogy visszatérsz!
Mondd azt nekem:csak értem élsz!
Minden nap, minden éjjel csak rólad szól!

Tudom azt, még, hogy visszatérsz!
Bízz bennem, mondd el, mitől félsz!
Minden nap, minden éjjel úgy hiányzol!

 

Hiányzol Roli!!!!!!!!!!!(Ł)

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegylany92.blog.hu/api/trackback/id/tr641986107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása